Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

2 årsdag....

Av nannasblogg - 4 mars 2011 18:54

...idag är de exakt två sen jag började blogga....lite kul o läsa länken Tidigare år  o se vad man pysslade med då, tänk att två år redan gått...då bodde jag fortfarande kvar i Bromma, bara de känns som en evighet sedan...ja, mycke har hänt sen dess. Ikväll blir det fredagsmys med Lets dance, ska försöka hålla mig vaken o hinna se vem som åker ut...kan erkänna att det är inte många fredagar vi har lyckats vara vakna till efter tio nyheterna   inte ens på lördagarna. Nä, om man skulle ta o skrapa en trisslott som jag köpte på hemvägen...vann igen några kronor på min 5-veckors lotto...okej, de var inte mer än 21 kr men det är vinst nästan varje gång...därför alltid lika spännande o förnya den...jösses, nu får jag sluta skriva för det här inlägget börjar låta som värsta pensionärsvarningen.

 
 
Erika

Erika

4 mars 2011 22:47

Hej hej! Du är inte den enda som det är lite panschisvarning på... =)Men att JAG är vaken vid den här tiden, typ 22.45, det händer inte ofta... Speciellt inte på fredagar. Sista sportlovsdagen till ända... Jaja, tur att jag gillar mitt jobb! =) God natt, nu ger fröken upp för idag...

http://erran.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards