Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Tjackat två ponchos....

Av nannasblogg - 30 september 2010 20:12

     

...o den ena ser ut såhär, hittade den på Åhléns..den andra i en annan stil, mörkare brun färg med lite flätmönster från h&m, mina nya favoritplagg! Tjacka, hahaa..vilket roligt ord o nä jag säger de inte till vardags, skulle bara skoja med er...ja o så favvo schampot just nu..verkligen bra för blonda kalufsar....

...fast nu har ju nästan alla färgat mörkt till hösten, men nu har ni ett tips till nästa sommar när ni blir blonda igen ...förresten, de var sååå nära att jag åkte på en polis kontroll på hemvägen idag, de bara kryllade av poliser vid Grisslinge Värdshus..men jag hade tur, tror de va för att jag körde i den yttre filen (ja, ni som känner mig vet att jag INTE byter fil i onödan) o de var som lättare säkert för dom o ta in bilar från den andra filen..huuua, hade ju inte vetat vad jag skulle göra. Då var de helg snart igen, skönt med framförallt sovmorgon...vaknat så himla tidigt hela veckan, vi har inga speciella helgplaner, mer än de vanliga som jag inte ens orkar nämna här..blir så tjatigt   

 
 
Ingen bild

pia

1 oktober 2010 19:38

jätte fin poncho, passar dig när du är så lång och smal, känner mig liten o knubbig i en.....fin kjol, är det höstens nyheter??? måste verkligen snart börja fylla garderoben inför jobbet.

 
Ingen bild

nanna

1 oktober 2010 20:08

nå smal är ja då inte förminskade fotot så att den blev lite missvisande :) jo kjolen är oxå ny från flash rea typ halva halva priset fyndat som vanligt, nu är de inte så länge kvar tills du kommer hit:)

 
Ingen bild

Malin

1 oktober 2010 21:25

Snyggt! Hur har det gått med lchfdieten förresten? Jag står still fast jag har börjat fuska :)

 
Ingen bild

pia

5 oktober 2010 08:58

nä, inte så länge kvar, tyvärr blir det ju en blixt visit....nå, vi hinner ta några glas i allafall, hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards