Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Månens kraft kanske...

Av nannasblogg - 22 september 2010 19:38

Vaknade väääldigt tidigt idag...pigg som attan redan vid halv fyra i morse så jag steg upp o åkte till jobbet o gjorde lite nytta istället, är de inte tvärtom, vanligt o bli tröttare nu när höstmörkret är här? Fast sen kom jag på en sak, de kanske var fullmåne i natt..försökte leta på nätet efter en fullmåne kalender för 2010 o gissa vilket datum jag hittade...torsdagen den 23 september..nä, jag är inte alls vidskeplig  men visst var de ändå ett roligt sammanträffande!

De känns som att veckorna bara rusar iväg nu, hinner ju bara med ett inlägg här så är de en ny vecka..inte för att jag nu har nått intressant o skriva om, är tacksam för att ni orkar läsa o kommentera mina mindre händelserika inlägg...nå, gröna lund var i o för sig inte tråkigt, länge sen jag hade så kul   Vad tycker ni om årets idol? Har ni fått någon favorit än? Polisen från Boden tycker jag är bra, men såg han precis i gruppframträdandet o då gick de inte så bra så han lär ryka...sen har jag börjat följa Biggest looser, vilket roligt jobb tränarna har, men kör dom inte liiite för hårt med deltagarna, är de inte riskabelt för hjärtat oxå o ta i sådär när man är så tung, iallafall imponerande att dom lyckas gå ner så mycke på bara en vecka...kan säga att de går inte lika bra här, men vem orkar bry sig, de är ju ändå jul snart..   


 
 
Malla

Malla

23 september 2010 10:17

joo värsta månen igår - den va fiin! :o) det påverkar säkert både det ena o det andra!

Biggest looser! jo håller verkligen med - jag tycker det är helkorkat att låta dom träna sådär hårt, dom kunde ju börjat med tex simning, sliter ju extremt på knän osv när man är sådär tung! och som du säger framförallt hjärtat!! tycker det är lite konstigt faktiskt men kul o se att de går ner absolut!!

http://mallalitos.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards