Direktlänk till inlägg 18 september 2010

I went Insane...

Av nannasblogg - 18 september 2010 18:54

...o bildbevis finns   ni som inte känner till hur den går kan kika på den här länken: http://www.youtube.com/watch?v=BPE6aS4sS1M 


Ja, hur kan de komma sig att jag vågade...hade väl inget val direkt...alla andra i sällskapet sa att självklart ska vi åka karuseller...o jag som hade förväntat mig en lugn 5-kamp innan Europe började spela..eftersom vi va fyra pers så skulle ju en va tvungen o åka ensam om inte jag ställde upp så de va bara o bita ihop...tänkte först när vi började med den vanliga berg o dalbanan att jag kommer o dö eller åtminstone börjar jag o grina...med åldern har jag bara blivit fegare o fegare när de gäller höjder o hög fart...kan ni gissa vem som bara ville åka mer o mer efter första åket?! JAG  så jäkla roligt de va!! När de gäller konserten så va de liiiiite för mycke folk för att ha någon som helst möjlighet o se nått, Gröna Lunds scen är inte direkt den bästa scenen för stora konserter, jag saknade storbildskärmar så att även publiken längre bak o på sidorna har en chans o se nått...om ni vill se ett klipp från konserten så ligger de ute en del låtar på youtube..bl a den sista dom körde såklart Final countdown...http://www.youtube.com/watch?v=I8-ny4zcKEo&feature=related

Jag får inte in hela klippen här, de fungerade då tidigare, nån som vet va jag gör för fel??...ja o sen lyckades Claes vinna en sån där JÄTTE kexchoklad på 2 kg, är de inte typiskt...när vi vinner nått, vilket aldrig händer, då är de givetvis nått som går o äta...om jag har bra karaktär? nja, en halv har jag smakat så de är väl ändå godkänt...


 
 
Malla

Malla

18 september 2010 23:49

Verkligen modigt!! I'm impressed!! :o)

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Erika

19 september 2010 08:50

Huuuuuuuuuuuu! Jag hade aldrig vågat! Tog du lite vin innan eller??? =)

 
Ingen bild

carina

19 september 2010 10:07

härligt jobbat! Insane var jobbig att åka tycker jag också men man mår ju så bra efteråt :-)

 
Ingen bild

pia

20 september 2010 10:57

du kan inte ha varit nykter, erkänn?!? (erkänn, stavas det sådär?!? ser konstigt ut)

 
Ingen bild

nanna

20 september 2010 13:16

men va fasen som om inte ja skulle våga åka nykter, tack för de :) de är väl värre o åka onykter, två glas vin hade ja tagit de va allt så de så era fegisar :)

 
Ingen bild

pia

22 september 2010 10:45

lugn, lugn det är bara för att vi känner dig allt för väl...........

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards