Direktlänk till inlägg 10 september 2010

En ny look...

Av nannasblogg - 10 september 2010 20:44

  

...en aningen mer sofistikerad...ser ni va stor handen blev mot spegeln...känns skönt med lite uppfräschning efter sommaren. Vi har ju egen brunn här ute så vattnet innehåller väldigt mycke kalk o järn så håret blir lite blaskigt sådär efter tvätt, nu fick jag tips på ett schampo som tvättar bort såna beläggningar...de inhandlades såklart, att jag inte förstått o köpa ett sånt tidigare, nåja, bättre sent än aldrig...något annat som har inhandlats idag är enzym peelingen från den nya Emma S. serien, den ska testas ikväll! På tal om shopping, känner mig rik idag, lägenhetssköpet är klart! Lämnat nycklarna o vart förbi där o tagit farväl av lyan i morse...snyft...nåja, roligt o få skryta med höga siffror på kontot en liiiiten stund iallfall för de är minus snart igen...allt går till bygget. Kul att mitt inlägg om valet blev så populärt, slog nog rekord i inlägg, de blir allt spännande nästa helg o se hur de går! Lågkolhydrat kosten går nästa vecka in i 5:e veckan o de går faktiskt bra (ok, fuskat liiiite då, men inte mycke) MEN jag står totalt still sen två veckor tillbaka, händer ingenting, inte ens ett gram minus eller plus...fast jag känner mig tajtare..några tips? Om jag tränar? Nada, har ingen inspiration alls....fredagsmys med mörk choklad 72% o ett glas rött, de är väl ok Malla? Skönt med helg! Ser på Idol audition, tänk att de finns så många talanger kvar, hur svår är inte den branschen o ta sig fram, dom som har vart riktigt bra dom senaste åren minns man ju inte ens namnet på längre.....men vad gör folk där när dom inte kan sjunga. I helgen ska jag försöka ta tag i mina saker från lägenheten som för tillfället står i lillstugan, rena kaoset, nu känns de bra o rensa när allt är klart med försäljningen oxå. Nästa helg händer däremot nått skoj, vi ska gå på Europe på Grönan, en riktig nostalgi tripp!


 
 
Ingen bild

Erika

11 september 2010 07:58

Vad snygg du är! Inte en dag över 26!

 
Ingen bild

carina

11 september 2010 09:01

vi ska ev också till grönan och se Europe nästa fredag. Får se om vi syns då :-)

 
Ingen bild

pia

11 september 2010 12:50

Jätte fin frilla! den ska du ha....Oh, va kul med Europe!!!

 
Ingen bild

nanna

11 september 2010 21:28

ja men då kanske vi ses där carina! Vi ska dit me claes syrra o hennes man, kommer nog inte känna igen dig :) för de är väl då du ska färga håret?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards