Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Söndag...

Av nannasblogg - 29 augusti 2010 18:45

...o dags för uppdatering av läget...haft en helt vanlig jobbvecka, i fredags blev de en after work med mina ex kollegor Jenny o Emma. Vi va på en riktigt bra restaurang i Gamla stan, Vapiano, italienskt....lite annorlunda ställe där man beställer maten o den tillreds medans du väntar...pizza, pasta som specialite men eftersom de inte passar mig just nu fick de bli en sallad för mig, gott va de! Igår va de då dags för kräftskiva hos Carina, egentligen hade vi tänkt ha den här men eftersom de inte gick o sitta ute för att de hann bli så kallt (inomhus är de liiiite för trångt för 10 pers) men nästa år är de våran tur! När vi väl får i ordning här då lär de finnas plats för stora tillställningar, skoj va de iallafall! Festens yngsta deltagare, Bella, 6 veckor, sov så sött i sin stol nästan hela kvällen. För våran del blev de inte så himla sent så vi har vart uppe idag o jobbat på med huset som vanligt...jag har fortsatt o lacka trappan för femtielfte gången o Claes har bytt ännu ett fönster (sovrummet) med lite assistans av mig....börjar bli liiiite brådis me att få upp alla fönster för nu känns de verkligen att hösten är här, riktigt kyligt i luften idag så till veckan är de dags o packa ner alla sommarkläder, känns bara som att jag knappt hann använda dom alls i år...men, men de kommer ju en sommar även nästa år...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards