Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Nästan klart...

Av nannasblogg - 22 augusti 2010 10:05

....med lägenhetsaffären, skrev alla papper i veckan så de är några saker som fattas bara, hoppas nu allt går bra, tar inte ut nått i förskott förrän allt är färdigt! En tjej i 25-års åldern från Västerås som köpte lägenheten, tror den passar henne perfekt...hon jobbade i närheten o ville bo lite utanför stan...oooooo om man ändå vore 25  jo, ja vet, ja har åldersnoja. I fredags fick jag äran att gå me Carina på en invigning av ett nyöppnat fint SPA på Östermalm, om ni vill kika på de så hittar ni hemsidan på www.spabyus.se, riktigt trevlig hade vi! Jag bokade ingen behandling men fick me mig några nya ideér till inredning, kollar jämnt på allt sånt när jag kommer till ett nytt ställe..gäller bara o komma ihåg allt sen när vi har kommit så långt i bygget....på tal om bygget så är trappan klar, riktigt fin är den! Jag har ägnat flera dagar till att stryka på en slags lack (tror de är så de heter) lite pilligt jobb för en nybörjare som jag o tid tar de oxå för de måste torka länge etc. trappstegen och räcket blir i antik ek o övriga delar i vitt...sen när vi har målat klart då ska den monteras ihop o lyftas in av ett flertal starka karlar för den är riktigt tung! De innebär oxå att nu måste vi börja riva väggar här inne, äntligen, längtar tills vi får sätta igång med inomhus bygget....lite uppdatering av min lågkolhydrat diet, -2,1 kr på ca.11-12 dagar med liiite fusk, fast bara lite, tycker jag har vart riktigt duktig faktiskt o de går hyfsat bra, egentligen är de ju bara o se till o äta regelbundet lagad mat o undvika fikabröd o godis etc. då går man väl ner med vilken diet som helst. Solen skiner här på landet så de ser ut o bli en fin söndag   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards