Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Tillbaka till verkligheten...

Av nannasblogg - 16 augusti 2010 18:40

....o de med full fart, en helt vanlig måndag me andra ord o de tog högst en timme så va man tillbaka i samma rutiner/fart som innan semestern. I lördags blev de ingen inflyttningsfest för mig, så himla trist...jag var helt enkelt helt slut, säckade ihop totalt där på lördagseftermiddagen efter en joggingtur o efter att ha spikat ett tag...hade ingen ork alls o va så himla seg o hade ont i huvet...vet inte om de berodde på de kvava/varma vädret eller på min GI diet (jodå, jag har hållt i nu en vecka o de går framåt) behöver nog dricka mer vatten har jag konstaterat. Erika har förresten börjat blogga igen, vi hoppas på nya inlägg varje dag nu Erran   En mycket trevlig nyhet upptäckte jag i helgen, nämligen att "One tree hill" är tillbaka för en ny säsong, söndagar kl.18, nu ser jag fram emot söndagar om är annars veckans tråkigaste dag...

 
 
Malla

Malla

16 augusti 2010 19:00

du ska ju inte träna så hårt när du kör GI så i början, då blir man helt matt o orkeslös - det blir man ju nästan ändå utan att träna!

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

nanna

16 augusti 2010 19:23

nä men de är inte så hård träning, försöker bara lunka lite ett par kilometer varannan dag :) kan väl knappt kalla de jogging..va pigg igen igår så de va nog bara vädret o sen att jag inte hade druckit tillräckligt me vatten

 
Malla

Malla

17 augusti 2010 20:54

Va o spelade badminton idag - riktigt hårt faktiskt men känner mig inte alls trött o matt sådär som jag va förra gången jag körde GI, tror vi äter rätt bra den här gången faktiskt så man kanske inte behöver va så matt o seg när man kör det!

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Erika

22 augusti 2010 08:38

Ska försöka vara lite aktiv... =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards