Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

Ska man bli fin får man lida pin..

Av nannasblogg - 14 augusti 2010 08:19

...så kan jag sammanfatta mitt besök på SPA igår, jösses så ont de gjorde! Jag som trodde de skulle bli en avslappnad upplevelse, men inte de...nu när jag tänkter efter så har jag nog aldrig vart på en sån här riktig ansiktsbehandling med rengöring...portömningen (ja vet, låter inte fräscht) gjorde ju så   ont, sen fick jag sån där varm ånga i ansiktet, kunde ju knappt andas när den satte igång...inte vågade jag säga nått heller för jag tänkte som sagt ska man bli fin får man lida pin..slät o fin blev jag iallafall o de är huvudsaken, nu ska jag ta hand om min hud bättre i fortsättningen, ett av mina nya löften inför hösten! Nu är bilen besiktad, bara o tuta o köra ett år till, är så stolt över att jag har lyckats köra själv både till bilverkstan tidigare i veckan o till besiktningen igår. Ikväll blir de inflyttningsfest hos Helén o Tomas på söder, ha en fortsatt trevlig helg    

 
 
Erika

Erika

15 augusti 2010 09:26

Egentligen borde man ju unna sig spa-besök lite oftare. Det är man nog värd! =)
Bloggen igång igen... =)

http://erran.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

pia

15 augusti 2010 12:08

känner igen det där, precis så tyckte jag oxå, inte alls skönt och sen när ångan kom kändes det som om man skulle kvävas och ingenting vågade jag heller säga....hahaha. (du måste prova färga ögonfransarna, det är läskigt, då får man INTE blinka eller titta på flera minuter, jätte obehagligt!! gör aldrig om det)

 
Ingen bild

carina

15 augusti 2010 19:09

man kan välja ansiktsbehandlingar utan portömning och då får man bara njuta delen. Annars är det väldigt fräscht med portömmning även om det kan göra lite ont. Andas genom munnen nästa gång så går det bättre.

Ansikstbehandingar är det bästa som finns!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards