Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Ser fram emot fredag...

Av nannasblogg - 11 augusti 2010 20:48

....för då ska jag på ansiktsbehandling på Njuta Spa Nacka, www.njutaspa.se ska bli såååå skönt! Har bara gjort ansiktsbehandling på Spa en gång tidigare så jag är verkligen inte bortskämd med sånt....synd att man inte tar sig råd o lyxa till sig ibland för de är ju inte bara fräscht o bra för huden utan även friskvård för själen.....

 
 
Ingen bild

carina

12 augusti 2010 08:24

BRA DÄR! Helt rätt att skämma bort sig själv med en ansiktsbehandling! Njuta spa är supermysigt spa helt klart. Någongång får vi hyra bubbelbadet ett gäng tjejer och gotta oss. Kanske i höst när det är lite kallare och sedan käka på J.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards