Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

Regnet de bara öser ner....

Av nannasblogg - 29 juli 2010 14:38

... ...o de gjorde de även i natt, vilket åskväder, herre jösses...sovrummet blev helt upplyst av alla blixtrar, länge sen jag va me om något liknande...så idag fick de bli en innedag, har bl a kört vår nya tvättmaskin...finns de något tråkigare än att lägga pengar på en tvättmaskin, usch, tur att man inte behöver köpa en allt för ofta...den är förresten inköpt på www.tretti.se som har bra priser på vitvaror, (jämförde med butikspriser) hemkörning har dom gratis oxå vilket är så smidigt när man bor såhär ute på landet. En annan sajt som vi har använt oss av är www.bygghemma.se även där bra service o priser!


 
 
Anna på tretti.se

Anna på tretti.se[/url]

30 juli 2010 09:05

Hej Nanna!

Jag håller helt med dig, surt att lägga pengarna på en tvättmaskin - men den är guld värd! :)

Hoppas er nya tvättmaskin får vara med er i många år och att ni är nöjda med den.

Om du vill ha mer tips på vad som händer hos oss på tretti.se finns vi på både Facebook och Twitter!

Ha en härlig semester,

Med vänlig hälsning
Anna på tretti.se

http://www.tretti.se

 
Ingen bild

Emma

2 augusti 2010 18:53

Hej! Hoppas allt är bra med dej! Själv jobbade jag första dagen efter semestern idag. Har haft en superskön semester, så det kändes helt ok att börja jobba igen. Ser att du också har en bra semester :)

För övrigt så jobbar min lillasyster på tretti.se, så jag ska hälsa ;)

Vi får se till att ta en after work senare i höst.

KRAM!

 
Ingen bild

nanna

2 augusti 2010 21:45

hej emma! Kul att du har hittat hit! Ja du kan hälsa att vi är nöjda :) vi måste verkligen ses snart vi får bestämma en dag sen me jenny oxå höres!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards