Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Nästan på dagen ett år sen...

Av nannasblogg - 30 juni 2010 20:16

....närmare bestämt igår 29 juli 2009 som vi började byggprojektet...o såhär såg de ut då på våran gård....

    

...efter ett år så har vi lyckats komma en bit iallafall me tanke på att vi gör de mesta själv o den hemska vinter + att vi hade en extremt regnig höst..o vad gör vi just nu me bygget...snickarna är färdiga me att regla upp burspråket o nu är de vi som får färdigställa de o dom gamla väggarna i de befintliga huset måste rätas till, sen ska de dit extra isolering o nya fina brädor som jag har målat...så de händer fortfarande inget inomhus utan mest utomhus på fasaden.

Igår va jag med om en märklig grej...när jag gick o strosade i Forum på lunchen så kom de plötsligt fram en förälder till en elev i min klass (då när jag jobbade i skolan i Nacka, ja ni vet, de är väl 4 år sen) hon sa:

- Hej Nanna! vet du va, de här är jätte konstigt men jag drömde om dig i natt, drömmen handlade om en bekant till mig som behövde vägledning när de gäller utbildning/jobb (eller nått sånt, minns inte exakt va hon sa) o hon sökte hjälp o då satt du där o tog emot henne...

Gissa om  hon o jag tyckte de kändes liiiite läskigt att hon träffade  mig där direkt dagen efter den drömmen...hur stor är oddsen att de ska hända...alltså man börjar nästan tro på de övernaturliga...eller är de bara slumpen?!


 
 
Ingen bild

carina

1 juli 2010 15:59

nu vill vi ha uppdatering på hur huset ser ut idag...lite före och efter *s*

 
Malla

Malla

1 juli 2010 16:54

verkligen spooky m hon du träffade! ja jag vill oxå ha före o efter-bilder!

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

4 juli 2010 20:03

Och jag drömde i natt om att jag praoade på en radiostation och mitt första uppdrag var att göra en direktsänd radiointervju på 2 timmar med Rod Stewart. Och av någon anledning behövde jag en stylist som fixade till mig till intervjun, och stylisten var skådisen Inga Gill?!?

Kan någon tyda vad den drömmen betyder :-)??

http://kinnarinen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards