Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Många promenader blir de..

Av nannasblogg - 29 april 2010 20:49

...tänk att de måste till en stegtävling för att jag ska ta mig ut o gå, annars går jag då inte en meter extra om de inte behövs...nu däremot planerar jag in promenader varje dag o ni ska se att jag slutar direkt när tävlingen är över  Idag tog jag en prommis från Globen o ungefär till Henriksdal, så himla fint o gå efter vattnet...hittade en glasskiosk efter vägen o självklart va ja tvungen o stanna o köpa två kulor i bägare, mums! De blev som sagt plus minus noll i kaloriförbrukningen med andra ord. Vet ni vad som händer när jag går där o glufsar i mig glassen....jo Kajsa Bergqvist susar förbi som en gasell i grymt bra form... inte såg hon då ut som en som tar glasspauser efter motionsrundan direkt   

Se hela bilden

 
 
Ingen bild

carina

30 april 2010 07:35

du får hänga på Kajsa nästa gång! :-)

att gå lite efter jobbet är så himla härligt...rensa skallen och få lite syre.
lycka till med stegtävlingen

 
Ingen bild

pia

1 maj 2010 11:28

Trevlig 1 maj! gjorde ni nåt kul i går?
Vi var på björx, dåligt väder, regn hela helgen, fast vi vill nog ha lite regn för snön skull. Stora drivor kvar, suck!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards