Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Söndags komedi..

Av nannasblogg - 25 april 2010 16:17

Se hela bildenRåkade hamna mitt i filmen "Jalla Jalla"på TV 1000 idag...de är nog tidernas bästa komedi, har sett den flera gånger o skrattar lika mycke varje gång  

I övrigt ser vi nästan aldrig på film, inte ens om de går på TV...för trötta är vi helt enkelt, ja vet, pensionärs varning igen. I morse tog jag min första joggingtur för i år, de gick faktiskt hyfsat bra, har mätt upp en sträcka på 8,5 km som jag tänkte köra nu när stegtävlingen börjar...om jag inte orkar springa då går jag, huvudsaken är att jag rör på mig o får ihop en hel massa steg  ... efter träningspasset tog jag itu me lillstugan, en riktig storstädning som verkligen behövdes! Pyromanen jag gjorde i vanlig ordning en brasa o eldade upp både ett o annat som kom fram. Nu ska jag bara köpa en matta o ett tyg o piffa upp stugan lite, i framtiden när vi har lite o göra då ska vi fräscha upp den o byta golv o måla osv. Nu ska jag lägga mig i soffan o lata mig, hej hej!

 
 
Camilla

Camilla

25 april 2010 20:32

Gud vad du är duktig, först springa nästan en mil och sen städa en stuga. Och så all lövkrattning osv som du också sysselsatt dig med under helgen. Imponerande!

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nanna

26 april 2010 19:31

Jo ja kände mig lite mör igår kväll, somnade kl. nio :) på tal om filmen jag såg, de visade sig vara "Kopps" o inte "Jalla, Jalla" hahaa...de visar vilken rutinerad film tittare jag är...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards