Direktlänk till inlägg 24 april 2010

Uppe före tuppen..

Av nannasblogg - 24 april 2010 17:53

...närmare bestämt redan efter kl.6 i morse, av två anledningar...dels att jag somnade i soffan efter nio igår kväll o va helt enkelt pigg redan då...sen att vi skulle tidigt upp för att va på mässan när dom öppnade. De visade sig att vi kom iväg redan kl.8 så nu fick vi inte bara en dag på mässan utan även många timmar utomhus. Claes har hållt på me bygget som vanligt o jag har krattat hela tomten...visst är de fint o ha en stor tomt, men jösses va mycke de är o göra varje vår o höst...tänk på de ni som planerar o skaffa hus (vet att jag har några läsare med husdrömmar)...om ni inte är så värst pigga på o va utomhus o jobba så köp ett hus med en lagom stor tomt. Mässan va förresten sevärd, såg tyvärr inte den snygga snickaren från "Äntligen hemma"...bara hon "pyssel" kvinnan med de stora blonda håret från programmet. Ha en fortsatt trevlig helg! Nu ska jag försöka laga till en nötrulle!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards