Direktlänk till inlägg 15 april 2010

Paket på posten...

Av nannasblogg - 15 april 2010 19:20

Tycker ni inte att de är lite läskigt med askmolnet, hoppas dom håller flygtrafiken stängd tills de är över..undras om de fanns flygplan i luften när själva vulkanutbrottet skedde?  Snacka om att piloterna måste ha undrat vad som händer...sker ju inte varje dag precis....Idag var jag tillbaka på jobbet igen efter utbildning...mycke o göra som vanligt...är så himla kul med utbildning, få lära sig nya saker, jag tror att min hjärna är gjord för att hela tiden lagra ny information, ryms huuur mycke som helst....   Förresten så har jag inte bara jobbat utan även haft "lilla julafton"....fick hem mitt paket från La Redoute...beställt vår/sommar kläder o allt passade bra! Jätte nöjd! Till helgen ska vi äntligen ta de där TBE vaccinet mot fästingar...känns som att de är klokt eftersom vi bor här ute....en vaccinbuss kommer till ICA i Mölnvik så de blir nära o bra, inga ursäkter o inte ta de! Huuuaa..gillar inte sprutor....

 
 
Ingen bild

pia

15 april 2010 19:59

jätte läskigt med askmolnet!! oh va roligt med paket!!! det är bara så kul o beställa, själv väntar jag på två paket, men tyvärr bara med träningsskor och en promenad jacka. Väntar med sommarkläder...Lycka till med sprutan. Är det bara en dos?

 
Ingen bild

Nanna

15 april 2010 20:04

Tror de är två doser, tyvärr...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards