Direktlänk till inlägg 13 april 2010

Snart är de sommar....

Av nannasblogg - 13 april 2010 19:45

      

...o tills dess tänkte jag plocka fram några bilder från förra sommaren för att längta ännu mer...tänk va tiden går fort, känns som att de va igår jag tog dom här...

        

...i år blir de sammanhängande fyra veckors semester, de va ett tag sen man hade de...v.29-32 hoppas jag få, men inte är de klart än   ....för alla er vill ha lite tips för bygg o trädgård o inredning så är de ännu en mässa i Kista nästa helg http://www.hemmakanalen.se/antligen_hemma_massan hela gänget från Äntligen Hemma är där o ger tips osv...vi tänkte nog åka dit o kika...på tal om Kista så är jag där i veckan på utbildning o gissa vem som springer runt i alla affärer i centrum på lunchen  ...em nackdel 3 timmars resväg varje dag...tur att de bara är några dagar...


 
 
malla

malla

14 april 2010 20:14

Ser superskönt ut!! ;o) sommaren e snart här ska du se, tycker det går så fort så det är helt sjukt, snart maj liksom!

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

15 april 2010 18:01

Men har inte du en massa affärer i Globen som du kan kika i på luncherna? Tänk på mig som sitter i Sumpan, där finns verkligen inte ett skit, inte en endaste rolig affär, jo ett litet Åhlens men förutom det...nada...

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nanna

15 april 2010 19:14

Nä, Globen shopping är helt kass!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards