Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Ute o cruisat idag...

Av nannasblogg - 28 februari 2010 20:34

....känner mi riktigt stolt, har nämligen kört bil ända till Henriksdal, till Carina... så långt har jag aldrig vart på egen hand...liiiite pirrigt va de allt...lyckades hitta en parkering o ställde mig så att ingen annan bil skulle kunna parkera in mig  ...nä, jag måste verkligen börja ta mig ut mer med bilen o då menar jag längre än till pendelparkeringen...nästa utflykt får bli till Skogstrollet o då måste jag ner i tunneln...huuuaaa...

 
 
Ingen bild

Malla

28 februari 2010 23:58

Sen får du komma hem till mig oxå!! :) fast du kanske vill träna lite till först?! aaah vår flight är försenad 6 timmar! såå segt, det går inte förrens halv fyra inatt...urk

 
Ingen bild

carina

1 mars 2010 14:42

Jag tycker du var superduktig som vågade detta :-) Tunneln är inga problem det klarar du galant...enklare att åka till Skogstrollet än Malla.... :-)

 
Ingen bild

Nanna

1 mars 2010 19:21

Malla, du kan glömma att ja kommer till dig me bilen :) du lär nog hinna flytta innan ja har vågat ta mig in till stan :)

 
Ingen bild

helen

1 mars 2010 21:25

kom bruttan hem????

 
Ingen bild

Nanna

3 mars 2010 20:00

jajamen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards