Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Snö, massor av snö...

Av nannasblogg - 20 februari 2010 16:03

          

...som ni ser så har vi lite snö här ute på landet...grannens hus som ni ser på bilder syns knappt snart...man får verkligen hoppas att den här vintern inte kommer igen på många år. Idag är de inomhus aktiviteter som gäller...

 

....måste bara visa min evighets orkidé som bara fortsätter blomma... 7 år gammal är den o följt med på flera flytt. har den... spretar åt alla håll så den kanske inte är den vackraste men blommar gör den!


 
 
Ingen bild

Anne o Mamsen

20 februari 2010 18:17

Ojdå vad mycket snö, nästan lika mycket som vi har här uppe:) de är väl härligt med en riktig vinter. Vi har 20 minusgrader. Jag o mamsen har gjort smörgåstårtor till Jonnes kalas i morgon. Tänk min lilla son blir 18 år, mamsen påminde mig om ert besök på BB i Luleå för snart 18 år sedan (jag minns inte de) Ska korka upp en vinare snart o invänta melodifestivalen.

 
Camilla

Camilla

20 februari 2010 19:49

Ja men allvarligt - börjar det inte räcka med snö nu?!? Vi hålller på att bli helt insnöade här på Gudö. Vill ha vårsol och takdropp!!!

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Erika

20 februari 2010 21:59

Ni har ju minst lika mycket snö som vi har här uppe i Sunderbyn. Å snöar det inte, så är det kallt... I morse -30. Nu är det bara -27... Å det sjukaste av allt: när det är typ -15 så tycker man att det är ganska milt väder... =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards