Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Kort arbetsvecka...

Av nannasblogg - 25 januari 2010 19:59

...ledig på fredag så nu är de bara tre dagar kvar  ...som vanligt har inget speciellt planerat på min lediga dag, behöver bara bli av med en hel del övertid som ligger kvar sen förra året o sen kan de va skönt att slippa gå upp så tidigt för på torsdag ska vi ut o äta me jobbet...de blir en restaurang på söder, Little Persia heter den http://www.persia.se/ inget jag testat tidigare, någon som vart där? Nå de blir säkert gott o trevligt, tyvärr är de inte så ofta man är ute o äter överhuvudtaget...som t ex Grisslinge Värdshus här ute på Värmdö http://www.grisslingebistro.se/ ...vi har nog tänkt gå dit sen de öppnade för säkert över ett halvår sen...vet inte varför de inte blir av..tror att de beror på avståndet hem..de är ju inte långt bort men ändå inte promenadavstånd o då är de bekvämare o slänga in steken i ugnen hemma istället. Ser på Familjen Annorlunda i TV4 o jösses vilket tålamod dessa föräldrar har!

 
 
Ingen bild

Malin

26 januari 2010 12:10

Jag å Crippe har oxå pratat om att äta på Grisslinge Värdshus, men det blir heller aldrig av för oss. Vi kanske ska ta å slå ihop oss så det blir av =)

 
Ingen bild

Nanna

26 januari 2010 19:43

Ja, gärna Malin o förresten grattis :) fick höra den roliga nyheten när Crippe va förbi här!

 
Ingen bild

Camilla

27 januari 2010 15:36

Agneta har brukat hylla "Little Persia" och hon säger att det är god mat där. Själv har jag aldrig tagit mig dit.

Du kanske ska passa på att ta nån spa-behandling eller nått på fredag? Massage eller ansiktsbehandling eller nått vore väl inte dumt såhär i vintermörkret...!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards