Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

En riktigt slö söndag...

Av nannasblogg - 17 januari 2010 18:44

....har inte fått mycke gjort idag...suttit så mycke så jag är grymt stel i ryggen..vad gör man då? Jo, man borde ta på sig kläderna o gå ut o gå...nej, inte de jag går till sovrummet o lägger sig i sängen o tittar på TV istället..en riktig zombie dag med andra ord   ...testade faktiskt symaskinen som jag fick i julklapp, fungerade perfek! Har ett par jeans leggings som jag gillar jätte mycke, tyvärr så är resåren i midjan lite slapp så de blir riktigt snygg Gällivare häng efter halva dagen med dom på..sydde till resåren lite tajtare men jag vet inte om de lyckades så bra....o andra sidan så kanske de va helt onödigt jobb för några extra kilon efter jul o nyår håller nog uppe dom ändå...suck...inte verkar mitt godisförbud ge något resultat än iallafall..förresten så drömde jag förra natten att jag åt godis, minns att jag blev så förbannad på mig själv i drömmen för att jag hade glömt att jag inte skulle äta de...snacka om psyko...  ...

 
 
Ingen bild

pia

20 januari 2010 18:53

det är 10 år sen jag slutade röka, fortfarande drömmer jag, om att jag röker, och gott är det......

 
Ingen bild

nanna

20 januari 2010 20:46

Är de verkligen så länge sen, herre gu va tiden går!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards