Direktlänk till inlägg 6 december 2009

Såhär långt har vi kommit efter 20 dagars arbete...

Av nannasblogg - 6 december 2009 17:30

  Baksidan mot skogen...

    Från sidan mot vägen..   Fasad mot vägen..  Badrummet       Sovrum på nedre våningen   Två sovrum på övre våning   Allrum på övre våning..

Idag har t o m jag haft hammaren i handen och spikat ytter panel, de trodde ni inte va?! Fick stå på en byggställning och de är liiiite läskigt högt kan jag säga..huua jag som är höjd rädd också..nästa steg blir att lyfta taket på den gamla delen och bygga burspråket...


 
 
Ingen bild

Malla

6 december 2009 18:20

aaah ser superfint ut! allrummet där uppe kommer bli såå läckert!!! va kul att det går så bra!!!

 
Ingen bild

Erika

7 december 2009 08:19

Ser ut att bli jättefint! Fint med vinkeln å den högre utbyggnaden! Å tur att du är där å styr upp med hammaren!!! =)

 
Ingen bild

helen

8 december 2009 20:46

Vad fint det blir :)!! Ser fram emot en hejdundrandes inflyttningsfest - med övernattning;))

 
Ingen bild

carina

9 december 2009 07:43

det går framåt trots sjuka snickare :-)
KUL !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards