Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Reklam..

Av nannasblogg - 25 oktober 2009 20:13

Nu är de här ingen reklamfri blogg längre, blev lite förvånad när jag loggade in igår och såg att de fanns reklam på min blogg..har ni förresten sett att man måste betala för att få bort reklamen? Nåja,den stör inte mig direkt så för min del får den vara kvar...känns som att dagen har varit lång och inte är den slut än, kanske beror de på den extra timmen som vi fick i natt och att jag somnade nog strax efter tio igår vilket i sin tur gjorde att jag var uppe med tuppen (igen) i morse Glad..åkte till gymet efter frukost och sen en sväng till Brisak och handlade förvaringsboxar. Nu börjar de bli lite ordning och reda här, känns som att jag går och plockar hela dagarna och då är de mest kläder som ligger överallt..vi är bara två person i de här hushållet och kan inte låta bli att tänka på hur gör barnfamiljer egentligen? Måste ju ta flera timmar att bara vika ihop en veckans tvätt...Ha en fortsatt trevlig söndag! Imorn kommer snickarna...tvideloo (som Kvartesskatan brukar säga)...

 
 
Ingen bild

Erika

27 oktober 2009 12:52

Jag kommer åxå att låta reklamen vara kvar. Det vore ju annat om det var reklam överallt. men det lilla som är får nog vara. Ja veckans tvätt tar tid att få in i skåpen. För oss hinner ibland även vecka 2:s tvätt göra vecka 1 sällskap i tvättkorgen med ren tvätt... =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards