Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Lyxmiddag...

Av nannasblogg - 24 oktober 2009 20:11

  

...fick jag idag, C har lagat älgstek med potatisgratäng, rödvinsås, kokta ärtor och vinbärsgelé och ett gott rött vin till...för de mesta är de jag som fixar mat här hemma men inte idag...snacka om ombytta roller, jag med skruvdragaren i högsta hugg, har monterat ihop den andra garderoben som vi köpte förra helgen och C i köket med förkläde..snacka om jämställdhet på Saltarö Guld i mun 


 
 
Camilla

Camilla

25 oktober 2009 11:57

Bra där - skicka karl till köket!

Men jag ska inte säga nått, jag önskar jag vore en hejjare i köket.. Hos oss är det Sebbe som lagar maten för hans mat är mycket godare än min. Jag har aldrig varit någon klippa på matlagning...:-(

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin

25 oktober 2009 13:39

Gott. Snygga vinglas. Är det Ittala?

 
Ingen bild

nanna

25 oktober 2009 16:37

japp, Ittala är de som gäller här...

 
Ingen bild

Erika

25 oktober 2009 19:24

Camilla, vi får nog skylla på Babsan från Hempen i Korpis =)För jag är nämligen inte heller någon hejjare på matlagning...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards