Direktlänk till inlägg 30 september 2009

GÄÄÄÄÄÄSP....

Av nannasblogg - 30 september 2009 19:07

Är så trött så jag ser suddigt..kan ju inte lägga mig redan kl. sju, sen är de premiär för Grey´s ikväll och de får jag bara inte missa..börjar så smått se ett slut på måleri jobbet, fast de är en hel del kvar, sjunde dagen idag som jag målar, armarna och ryggen börjar värka Rynkar på näsan...börjar bli lite less på att gå omkring och se ut som en bondlurk i målarkläder och keps, längtar efter att få sminka mig och klä mig i frächa kläder. På fredag morgon kommer betong bilen och gubbarna som ska gjuta grunden, tur att jag är hemma och får se de, lovar ta bilder så ni får se en riktig "snabel bil" som dom kallas Skrattande..ska bli så skönt när allt är gjutet och klart, känns som att första etappen av bygget är då avklarat...



 
 
Ingen bild

Erika

30 september 2009 20:48

Vi vill gärna se bilder på snygga "snabelkillar" åxå =) hahahahaha

 
Ingen bild

Nanna

30 september 2009 21:40

nja, de vill du nog inte :)

 
Ingen bild

Malin

2 oktober 2009 16:29

ha ha e dt samma killar som gjöt hemma hos oss så håller jag mé Nanna =)

 
Ingen bild

Jenny

3 oktober 2009 13:00

Det låter nästan som du börjar sakna oss på kontoret ;-)
Hoppas du fick se premiären av Grey's, höstens tv-höjdpunkt. Den får vi diskutera på måndag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards