Direktlänk till inlägg 21 september 2009

Kämpar på...

Av nannasblogg - 21 september 2009 21:59

Första gången med PT idag så nu har jag fått ett träningsprogram till gymet..sa till han att jag vill inte ha några mesiga övningar utan de ska va ett tufft program, då visar han mig bl a en grym magövning på pilates boll..lyckades inte ens göra övningen en gång förrän jag föll ihop Skrattande då säger han "Du sa ju att du ville ha tuffa övningar"..lite pinsamt..men jag SKA fixa den!  

 
 
Ingen bild

carina

22 september 2009 09:02

det tar verkligen supermycket mera i magen med pilatesbollen!! har testat själv och det är plågsamt jobbigt.....men bra.
Lycka till med träningen!

 
Ingen bild

Skatan

22 september 2009 15:26

Gud vad duktig du är! Säkert givande med en PT åxå!

 
Camilla

Camilla

22 september 2009 21:28

Jag är också impad av att du kör med PT! Och ditt gym ser ju hur fräscht ut som helst!

Men hur hinner (orkar?) du med allt, stiga upp typ 05 och så kommer du hem från jobbet typ kl 19 och sen ska du träna efter det??? SUPER WOMAN!

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malla

23 september 2009 12:13

ja o så allt målande oxå! ;o) låter kämpigt!!!

Men superduktigt o ta tag i träningen!

 
Camilla

Camilla

23 september 2009 21:01

Hallå! Vi är många bloggläsare som vill läsa när du skriver om att du jobbar och sen går hem och kollar tv ;-)) som du skrev på min blogg !

Alltid finns det nån liten grej som hänt eller som du sett eller tänkt på som kan vara värt att skriva om?

Jag tycker ialllafall att det är skoj att gå in på din blogg och läsa och se hur ert husbygge går framåt!

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malla

23 september 2009 22:24

Tycker jag oxå!! faktiskt kul o läsa om andras vardagsgrejer! men jag har oxå svårt att skriva sådär varje dag som Camilla men alla e vi olika! ;o)

så joo fortsätt skriva, jättekul o läsa!!!

 
Ingen bild

Skatan

24 september 2009 08:06

Jag tror faktiskt det händer mer i ditt liv än vad det gör i mitt! Å ändå skriver jag inlägg i min blogg om alla struntsaker jag gör... =) Nä fortsätt du, Superwoman, att skriva så som du gör! J

 
Ingen bild

Jenny

24 september 2009 18:34

Nu är jag med på bloggtåget.
Och du finns till och med under favoriter. ;-)

/J

 
Ingen bild

Nanna

24 september 2009 23:20

Bra Jenny :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards