Direktlänk till inlägg 20 september 2009

Målar söndag..

Av nannasblogg - 20 september 2009 20:56

Idag har jag grundmålat ca.80 brädor och har minst lika mycke kvar plus lite till, men de fixar jag tills snickarna börjar..grunden börjar också bli färdig, betongbilen kommer den sista september och gjuter allt. De har annars vart en lugn helg, tränade igår och kikade i affärer i Mölnvik, hittade bl a ett par så söta miiini strumpor som de stod "Busig" på till syrrans bebis som kommer i mitten av november, nu är de inte länge kvar!

Har ni sett på söndagsserien i TV4, Komissarien och havet? Visst är de konstigt när talet inte hänger med ljudet..förstör ju hela serien, synd när de annars är så bra skådespelare me..


 
 
Ingen bild

Skatan

21 september 2009 08:43

Hello! Bra att andra åxå får måla lite! =) Fast jag gillar ju att måla! Brädor och möbler går bra, å väggar åxå. Men jag är inte mycket för dekormålning... hihi

 
Ingen bild

Malla

21 september 2009 09:05

Jaa visst är det irriterande med alla tyskar i filmerna! o rösterna passar ju inte ens till personerna! man blir ju tokig men som sagt annars bra!

 
Ingen bild

carina

21 september 2009 11:00

vad duktig du är att måla!!!
när du är så duktig så kanske jag ska vara duktig och hitta någon målare som kan gå loss i våra rum och fixa så det blir snyggt. vill ju fixa golvet i köket också..

 
Camilla

Camilla

21 september 2009 13:57

Vad bra att du hittade hur man ändrade inställningen på bloggen så att man kommentera igen. Jag trodde nästan att du hade infört cencur på din blogg :-))!

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

pia

21 september 2009 20:22

visst är det kul o måla? det blir så fint.....du bara grundar nu och sen med riktiga färgen när det ligger på plats, eller??
Victor sa att du hade köpt strumpor åt bebisen.

 
Ingen bild

Nanna

21 september 2009 21:58

Japp, köpte strumport :) jätte kul o måla, först grundfärg och om ja hinner då tar ja ett lager av täckfärgen oxå innan dom spikar upp plankorna...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards