Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

Grunden börjar ta form...

Av nannasblogg - 31 augusti 2009 20:37

Såhär ser de då ut...kantelement + isolering finns på plats och nästa steg blir att mäta ut avloppsrör och sen lägga ut värmeslingor. De som har tagit tid är just utmätning av kantelement, viktigt för annars blir huset snett och de är inte så trevligt om allt lutar :) Känner mig piggare idag så de var nog bara en tillfällig svacka jag hade igår...eftersom de är den första september imorn så tänkte jag som så många andra börja mitt nya hälsosamma liv, inhandlat nytt batteri till stegmätaren så nu är de bara att sätta igång igen med promenaderna. Jag brukar ju alltid köpa ett träningskort till gym den här årstiden men har inte riktigt bestämt mig för om de är någon idé, frågan är om jag orkar ta mig till ett gym efter jobbet när resvägen hem är så lång...

 
 
Ingen bild

Malla

31 augusti 2009 21:28

Ser ut som en bra början det där! ;o) kommer huset fortsätta vara vitt sen när det är klart? (det är fint!)

 
Ingen bild

Malla

1 september 2009 08:34

Har du sett att min mamma mobbar dig lite ;o) kallar dig för miss almondy! hon tycker att du har så mkt onyttiga godsaker på din blogg! hihi

 
Ingen bild

Josefin

1 september 2009 08:56

Kul att se projektet! O kul att se dig, om än lite hastigt igår :-) Måste oxå komma igång med träningen, det är väl dax att ta tag i det nu efter semesterns lata dagar... Har du provat pilatesboll? Kan ju va ett alternativ att träna hemma!?

 
Ingen bild

carina

1 september 2009 13:12

fick för mig att huset skulle gå ut mer på gräsmattan mot vägen?! Såg litet ut med gjutningen. Men härligt att ni har kommit en bit.

satsa på wii eller naturen som styrketräningslokal istället. här kommer ett träningsprogram från Sturebadet *s*
http://www.sturebadet.se/source.php/1258675/Utomhustrning_haga.pdf

 
Camilla

Camilla

1 september 2009 21:17

Har precis varit ute och joggat och nu sitter jag och käkar ostkaka framför datorn!!!. Det är ett givande och tagande. Men bättre att jogga och sen äta än att bara äta :-)).

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nanna

1 september 2009 21:19

Tack för alla träningstips! Funderar faktiskt på att köpa en stepmaskin o ställa i lillstugan :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards