Direktlänk till inlägg 24 augusti 2009

Hundvakt....

Av nannasblogg - 24 augusti 2009 20:49

....till världens sötaste toypudel "Minni". Hon är så himla sällskapssjuk, nu ligger hon här bredvid mig i soffan och är helt slutkörd efter en lång promenad. Hon är inte så van vid långa motionsrundor :) men jag passade på att motionera mig själv också när jag ändå fick sällskap..vill också ha en hund, är ändå ensam så ofta på kvällarna så de skulle va mysigt, fast de går nog inte, de skulle ändå bli för många dagar då hunden skulle få vara ensam hemma..men när jag blir pensionär DÅ ska jag minsann skaffa hund :)

Oj jösses vad bilderna blev stora...

 
 
Ingen bild

Malla

25 augusti 2009 09:48

Mysigt m hund, tryggt på nåt sätt...skulle oxå vilja ha hund verkligen!! men som sagt får väl ta det när man går i pension! ;o)

 
Camilla

Camilla

25 augusti 2009 21:17

Vilken sötis!

Det påminner mig om en kompis lilla dotter som älskar djur. Hon satt med henne vid en grusväg där många var ute och rastade hundar, och den här tjejen sa "vov vov" varje gång en hund gick förbi. OCh så kom en kille med en kungspudel och då säger den lilla tjejen högt och tydligt: "bää bää". :-))

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nanna

25 augusti 2009 22:03

Nääää, va taskigt :)

 
Ingen bild

Malin

26 augusti 2009 19:50

Minni e verkligen en sötnos =) När man träffar såna sötnosar vill man verkligen ha en själv. Fast dt får räcka m 2 katter =) Men du hör av dig om du vill ta en promenix när du har tråkigt på kvällen, vore kul! Å så behöver jag röra på fläsket =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards