Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

Mörkret på ingång..

Av nannasblogg - 27 juli 2009 21:35

Nu börjar nedräkningen till nästa semesterperiod, bara 4 dagar kvaaaaar...egentligen spelar de ingen roll om man jobbar nu, känns ändå inte som sommar med de här vädret.

Har ni märkt att de börjar bli mörkt ganska tidigt nu på kvällarna? När jag tittar ut nu så ser jag att de börjar skymma redan, hösten är verkligen påväg, huua...Jag har fått en dålig vana, har fastnat i evighets serien 2 1/2 män, till på köpet sänder dom flera avsnitt per kväll,  den är ju bara för rolig!!

 
 
Ingen bild

Malla

27 juli 2009 23:40

helt underbar serie absolut!! ;o)
allt bra annars?

 
Ingen bild

Nanna

28 juli 2009 19:58

Ja de händer inte så mycke här, är du i Västervik nu?

 
Ingen bild

pia

31 juli 2009 00:05

nä, säg inte att du oxå ser på den, här hemma är det två som sjunger: men, men , men ......
suck!
p.s men måste erkänna att den kan vara lite rolig ibland

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards