Direktlänk till inlägg 24 juli 2009

Äntligen fredag...

Av nannasblogg - 24 juli 2009 21:35

Äntligen fredag!! Längtat efter sovmorgon hela veckan, förstår inte varför jag har vart så trött och seg varje morgon och eftermiddag, speciellt när jag åker buss hem på eftermiddagen, då har de vart värsta gäsp maraton...har inget inbokat i helgen, tänkte mest bara slappa och vara hemma, kanske tar en tur med bilen till Mölnvik och kikar i affärer...

Nu har vi fått slutgiltigt besked angående bygglovet från kommunen så allt är klart med bygganmälan, bara spika på nu! Längtar mest efter badrummet och min stoooora garderob som jag ska få, nuvarande lösning är INTE bra, känns inge kul alls att shoppa kläder när inget får plats här, kanske lika bra de då sparar jag pengar :)...måste berätta om en granne som vi har här mittemot oss, hon brukar ha loppis i hennes garage. Nu har hon plockat ihop små buketter med blommor från sin trädgård och lagt ut en liten plåtburk dit man får lägga 20 kr för en bukett, visst är de gulligt!

Igår när jag var påväg hem med cykel från bussen så väntade C med en stor bukett blommor precis när jag svängde in på gården, han ville bidra med en slant till vår granne och tänkte samtidigt överraska mig :)


 
 
Ingen bild

pia

31 juli 2009 00:00

vilken romantiker till karl du har !!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards