Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Tillbaka till vardagen..

Av nannasblogg - 22 juli 2009 19:54

Här har de bara varit jobb hela veckan, vardagarna brukar inte se så spännande ut direkt, är för de mesta väldigt tidigt uppe och kommer hem kring sju på kvällen och eftersom C jobbar ofta kväll så får jag roa mig själv här hemma...inte för att de är några problem, är ju lite av en eremit :)

Någon som ser på Stora Byggslaget på TV3 ? Såg en häftig grej med färg i dagens avsnitt, dom skulle måla en vägg och till färgprov hade dom en kaffekopp med just den turkosa färgen som dom ville ha, med koppen gick dom till färgbutiken som i sin tur läste av färgen i en apparat och sen blandade till den och de blev exakt den färgen! Såg förresten att båda husen är till salu på hemnet, tänkte om någon är sugen på att bli husägare :) http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/456748  

2 miljoner är utgångspriset, lite coolt att all inredning, möbler etc. ingår i priset, gäller att få bra grannar för husen ligger ju väldigt nära varandra...

 
 
Camilla

Camilla

23 juli 2009 10:02

Smart grej det där med färgen på kaffekoppen, det ska jag lägga på minnet om jag nån gång hittar nån "perfekt" färg som jag vill måla med. Otroligt att apparaten kan läsa av den exakta färgen.

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

carina

23 juli 2009 19:03

jo, vardagen kommer man ju in i tyvärr lite före snabbt efter semestern :-(

själv är jag en lycklig fågel som fortfarande har min semester kvar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards