Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

Nu har vi börjat!

Av nannasblogg - 30 juni 2009 21:45

Igår började vårat 2-års projekt :) Grunden ska grävas och de har verkligen gått undan och peppar, peppar så har dom inte stött på några komplikationer än (de där borde jag väl aldrig ha sagt)...bara en dag kvar så ska dom vara färdiga..

Nu är hela tomten mest en jordhög, men de mesta kommer dom att jämna till sen får jag kratta och fixa de värsta i helgen...synd att inte syrran var här nu med lilla Victor, han älskar traktorer och hade säkert suttit hela dagen och tittat på....

Själv har jag jobbat sent varje dag så jag har inte sett något av de här, men snart två veckors semester, bara tre dagar kvar..


 
 
Ingen bild

carina

1 juli 2009 08:29

även om det är jobbigt med jordhögar, traktorer och byggarbetare hur länge som helst är det ju skönt att det äntligen har börjat!

jag skulle vilja ha receptet på hallonpajen. Supergod! :-)

 
Ingen bild

Erika

1 juli 2009 09:31

Skönt att det börjat hända ngt!! =)

 
Ingen bild

Malla

1 juli 2009 09:52

Skönt att det går undan, inge kul med såna monster i trädgården för länge! ;o)

 
Ingen bild

VP

3 juli 2009 22:49

Jaja. Nu åker jag iaf ner till Fjollträsk imorgon kväll ;) Ska tillbringa söndagen ute i Vilda Väsby hos Hölan, sen åker vi till svärfar på Bullandö. Vidare mot Flen på tors e. lunch... Hör av dig om du vill/hinner träffas. Jag finns på hitta.se om du undrar över nummer...

 
Ingen bild

Nanna

4 juli 2009 08:59

Hej Vickan! Jag mejlar dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards