Direktlänk till inlägg 26 juni 2009

Picknick

Av nannasblogg - 26 juni 2009 22:27

Go kväll på er! Igår hade jag och Carina en liten picknick vid Fåfängan som är en restaurang som ligger vid Londonviadukten, vid Viking Line båtarna, här har ni en länk http://ww.fafangan.se/ för alla norrlänningar som läser min blogg :) De ligger högt upp och har en helt otroligt fin utsikt!!

Nu har jag hittat en bil, en bekant till C och hans föräldrar, dom bor här nära (typ grusvägen bakom huset) ska sälja sin Saab, den är tydligen i väldigt bra skick, har inte sett den själv men eftersom jag kan nada om bilar så får jag lita på dom som kan..så nästa vecka är jag kanske inte bara husägare utan även med bil :) herre gu vad jag samlar vuxenpoäng numera!

Ikväll har vi grillat fläskfilé spett, Mats som va med oss på midsommar är här, han har lagt bud på ett hus här alldeles bakom oss, ni kan se huset via länken här:  http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/421699 , så nu vill han gå igenom huset och se om han kan bestämma sig för de eller inte, han har nu de bästa budet, ägaren har gått ner till 1,1, tänk vilken skillnad, de går ju inte ens att få 30 kvm för de i innerstan...tror nog att dom vid de här laget hamnade på Sjökrogen istället eftersom klockan börjar bli mycke...




 
 
Ingen bild

Malla

27 juni 2009 11:12

Vi har en bil på jobbet som vi ska sälja, jättefin liten bil, skulle ju va perfekt för dig! en peugeot 206 sport!

 
Ingen bild

Nanna

27 juni 2009 16:56

De är en bil som kostar kring 60-70 tusen o de är nog inte riktigt den prisklassen jag har tänkt mig :)

 
Ingen bild

Malla

27 juni 2009 22:51

nejdå du får den för 50'!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards