Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Trädgårdsfix

Av nannasblogg - 21 juni 2009 18:18

Idag har vi haft en fixardag utomhus, klippt gräsmattan och gått lös med trädgårdssaxen runt staket, buskar och träd. Vi har flyttat på två rhododendron buskar som stod i vägen för grävningen som börjar om två veckor, har även försökt mig på att rensa ogräs men eftersom jag inte är känd för att ha gröna fingrar så tror jag att de nog var annat än endast ogräs som jag rensade..lär få höra de isåfall när herren i huset har inspekterat mitt jobb...

Jag har börjat kika på bilar på Blocket, funderar på att köpa en billig och  bättre begagnad bil, känns som att de är ett måste för mig förr eller senare, fast de lär väl dröja innan jag vågar ta mig in till stan med den. I förstahand kommer jag att använda den till att ta mig till Hemmesta för därifrån går bussarna lite oftare...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards