Direktlänk till inlägg 23 maj 2009

Sonjas grek

Av nannasblogg - 23 maj 2009 22:09

Idag har vi kört en massa skräp i regnet till soptippen i Hemmesta, efter att vi lämnat tillbaka bilen i Bromma åkte vi till Medis och tog ett glas innan middagen, premiär för mig på en uteservering i år, mycke folk som vanligt, i grann bordet satt de en kändis som jag så klart la märke till :) Tobias från Let´s Dance..De blev inte thaibåten utan Sonjas grek på Bondegatan

 http://www.sonjasgrek.se/  Kan verkligen rekommendera!!

Vi åt en 4 rätters middag med ett glas vin till varje rätt, gissa om man kände sig lite lullig när man gick ut från restaurangen?!  Började med en haloumi/tomat sallade som ni ser här ovan...

Sen kom de in rödbetor med en toast...och sen huvudrätt som man fick välja mellan oxfilé eller lax, vi åt oxfilén...bilden ser inte sådär jätte aptitlig ut så därför lägger jag inte ut den här men de va gott :) lagom stor bit med tanke på att man redan hade ätit två förrätter...

Sen tillsist efterrätten som brukar vara min favorit, tryfflar, mums!! Vi hade inte riktigt räknat med att de skulle ta så lång tid med alla rätter så de blev en lten jogging tur till bussen sen, vi hann precis på minuten...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards