Direktlänk till inlägg 23 april 2009

Born to be cheeeeap...

Av nannasblogg - 23 april 2009 19:52

Visste ni om att fåret från Tele2 reklamen bor på Saltarö :) o han har faktiskt fått barn för några veckor sen...jätte söta små svarta lamm med vit fläck på huvudet, fick tyvärr inga bättre bilder för jag tog dom från vägen påväg hem från bussen.

Ni ska få se hästhagarna med Islandshästarna som jag oxå passerar på väg till bussen, sen har vi som sagt dom söta Bambi djuren även här, försökte fånga en på bild idag men den trodde nog att jag skulle ta fram ett gevär eller nått när jag drog fram mobilen så de drog iväg som ett skott in på grannens tomt...

Skönt att veckan snart är över, har inte hänt så mycke mer än att jag har gått upp tidigt till jobbet o sen hem sent. Äntligen verkar värmen komma tillbaka i helgen, de har ju vart svinkallt både morgon och kväll här..

Men kära nån va är de för skräp dom sänder,  är de någon som ser på programmet "Hjälp! Jag är med i en japansk tv show", var kommer den program idén ifrån egentligen?!


 
 
Ingen bild

Sandra

24 april 2009 08:01

Ehh... håller med dig, småsneglade själv på programmet igår tillsammans med min kusin. Jag sa exakt samma sak till henne "är den här tv-serien sann liksom"?

 
Ingen bild

Erika

24 april 2009 09:37

Ja det där programmet får ju verkligen mig att undra över deltagarna? Är det värt att vara med i det där för att suga sig fast i B-kändisvärlden ett tag till...? =)

 
Ingen bild

Malla

24 april 2009 17:53

Hehe kul m fåren, så han bor där!

 
camilla

camilla

24 april 2009 17:55

Kan du inte kolla upp om man kan ordna turridning på islandshästarna (som du åkte förbi med bussen)? Det vore jättemysigt om vi kunde göra det nån lördag eller söndag :-)!

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nanna

24 april 2009 20:49

Ja ska absolut kolla de! Har tänkt göra de, dom brukar rida förbi oss här i stugan :)

 
Ingen bild

pia

26 april 2009 11:09

Livskvalitè o bo sådär som ni gör, och tänk på era kommande små "knoddar" (om det blir några förstås) att få växa upp på landet, kan ju inte bli bättre, eller?! se bara på oss hur lugna o harmoniska vi blev, (fniss)Härliga "sommar" bilder....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards