Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Tvättstuga

Av nannasblogg - 24 mars 2009 20:51

Finns de något tråkigare än o ha tvättstuga, såååå trist o först passa tiden, sen springa fram o tillbaka o sen när allt är klart så måste man ju vika in allt oxå, därför brukar jag vänta tills de finns typ ett par rena strumpor kvar innan jag bokar tvättid. Får spontanbesök uppifrån i helgen så jag försökte städa lite här hemma, åker till stugan imorn o sen blir de bio på torsdag me tjejerna. Ska bli kul o se "Shopoholic", filmen har inte fått så bra recensioner men de spelar ingen roll :)

Nu ska jag förbereda mig inför morgondagens lönesamtal, de finns inte så många slantar o förhandla om i årets pott men jag hoppas de blir några kronor över till mig. Sover nog gott inatt, vaknade kl.5:10 för att hinna till gymmet innan jobbet, ibland undrar man ju om de inte finns en lättare väg att komma i form..

 
 
Ingen bild

jonas

24 mars 2009 21:26

Ta i ordentligt nu, alltså med lönesamtalet. Finns det några slantar över ska du ha dom. Trevlig blogg du har. Jag misstänker att recensenterna har rätt angående shopoholic, men vad vet jag, kanske att våren kommer snart. Enligt nya studier kan det vara nyttigt att sola. Låter bra, eller hur? Ha det gott!

 
Ingen bild

Malla

25 mars 2009 11:01

5.10??? o du undrar varför du är trött på kvällarna? kom igen...;o)

Har ni inte tvättmaskin i "stugan" eller varför tvättar du hemma i stan?

 
Ingen bild

Malla

25 mars 2009 11:45

05.10?? jättekonstigt verkligen att du är trött på kvällarna..hallå! ;o)

Tvätttid? men ni har väl tvättmaskin i "stugan" eller? men håller med verkligen supper-supertrist o passa tvätttider!!

 
Ingen bild

Nanna

25 mars 2009 16:46

Visst har vi tvättmaskin i stugan, men ja bor ju fortf i lägenheten o inte drar jag me mig smutstvätten från Bromma till Värmdö, har tillräckligt me packning som de är i o me dubbelt boende :)

 
Ingen bild

Erika

25 mars 2009 19:34

Men kan inte Claes fixa en sån där limousintaxi (vet inte stavningen på det där ordet...) så att du får skjuts till/från jobbet å ut till stugan!!! Föreslå det till honom. Kan ju vara lite kul att se hans reaktion. "If you love me..." å sen det där med limon!! =)

 
Ingen bild

Malla

25 mars 2009 21:47

du skulle ju ta bort den översta kommentaren ju, ser ju ut som Malla e helt galen :o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards